Glasbena šola Ljubljana je posebna v tem, da je javno uveljavila poseben kurikulum, ki ga je predlagala vladi in je bil sprejet. Ta poseben program je namenjen celovitemu razvoju otrok od začetka, ko vstopijo v svet glasbe do kasnejših let, ko se srečajo z igranjem instrumentov. Glasbena šola Ljbljana je majhna šola velikih vrednot in nazorov, kjer otroci rastejo v sposobne in pogumne ljudi. To pa dosegajo tako, da otrokom na nežen, lep in komunikativen način odprejo pot do komunikacije, posebnega odnosa do umetnosti in glasbe, do soljudi in lastne osebnosti.

glasbena šola Ljubljana
glasbena šola Ljubljana

Glasbena šola Ljubljana je prostor tisočerih vrednost, ki se otrokom globoko vtisnejo v spomin za vse življenje. Sporočilo in znanje, vse veščine, ki jih pridobijo na tej šoli, za vedno odnesejo kot popotnico v svet s seboj na vsa področja svojega življenja. Starši so zadovoljni, ker so otroci v varnem okolju, kjer razvijajo svoje veščine in duha. Otroci pa z zanimanjem spremljajo učitelje in se veselijo vsake ure v glasbeni šoli. Glasbena šola Ljubljana nudi zatočišče mnogim talentom, ki lahko poletijo v nebo, brez frustracij in prisile, z veliko ljubezni ter razumevanja.

Učitelji se dejansko posvetijo vsakemu učencu posebej, tudi takim, s posebnimi potrebami, da so lahko enaki drugim, kar je nekaj, kar bo otroka obogatilo za vse čase. Otroci v glasbeni šoli pridobijo moč osebnostnega razvoja, kot nikjer drugje. Glasbena šola Ljubljana je v slovenskem prostoru zaradi tega nekaj zares edinstvenega, učitelji pa sledijo duhu šole ter tudi sami pridobivajo vse več znanja ter veščin, ki jih enako bogatijo, kot otroke. Komu bi raje zaupali svoje otroke in vnuke, nečemu, kar se nasilno predvaja na televiziji, ulici, samim sebi ali učiteljem glasbe in umetnosti, ki so predani višjim ciljem, fizičnemu in osebnostnemu razvoju otrok in mladostnikov? Odgovor je več kot očiten, glasbena šola je raj za vse otroke, take s posluhom, kot tiste, ki ga morajo še razviti. Petje in igranje sta namreč veščini, ki se ju da naučiti.